הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

    קובי פינקלר ומוטי הלפרין 1 Comment on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

    אוגדה 98 ואוגדה 162 שיצאו מעזה השלימו את ההיערכות להמשך המלחמה ברצועת עזה. מפקדי האוגדות השלימו את אישורי התוכניות למשימות הבאות וכעת ממשיכים בהגברת הכשירות בכלל המערכים ובאימונים. ראש הממשלה נתניהו: "שום החלטה, לא בהאג ולא בשום מקום אחר, לא תפגע כהוא זה בנחישות שלנו להשיג את כל מטרות המלחמה"

    צילום: דובר צה"ל
    21:36
    15.05.24
    אבי מימרן No Comments on שר הדתות: "מי שתוקף את החוק היה מעביר אותו בעצמו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות אוגדה 162 וכוחות אוגדה 98 פועלים לחיזוק הכשירות לקראת המשך המלחמה ברצועת עזה. הכוחות קיימו תהליכי הגברת כשירות והערכות וביצעו מופעי למידה והפקת לקחים מהמלחמה עד כה.

    אוגדה 162, אשר יצאה בשבוע האחרון מהרצועה לאחר חצי שנה של לחימה עצימה בצפון ומרכז רצועת עזה, ואוגדה 98 אשר סיימה את לחימתה הממושכת של למעלה מארבעה חודשי תמרון בחאן יונס, השלימו את תהליכי נוהל הקרב ואישורי תכניות לקראת המשך המלחמה ברצועת עזה.

    מפקדות האוגדות והחטיבות ואנשי המילואים קיימו ימי למידה מקצועי בכל הרמות וביצעו שיחות פיקודיות על המשך משימתם. כמו כן, בוצעו תרגילי מפקדות להפקת לקחים ושיפור האפקטיביות בשדה הקרב.

    כחלק מנוהל הקרב, צוותי הטכנולוגיה והאחזקה של אגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה באוגדות, ביצעו מגוון טיפולים לכלל הכלים המשוריינים לטובת הגברת הכשירות ללחימה רציפה. מתחילת המלחמה, אנשי הטנ״א החזירו לכשירות את כלי הלחימה שנפגעו וממשיכים במאמץ עצים של העלאת והחזרת כשירות לכלים, גם תחת אש.

    מפקדי האוגדות השלימו את אישורי התוכניות למשימות הבאות וכעת ממשיכים בהגברת הכשירות בכלל המערכים ובאימונים.

    ראש הממשלה נתניהו מסר הצהרה בשעה האחרונה בה אמר כי "הלחימה ברצועת עזה נמשכת". לדבריו: "שום החלטה, לא בהאג ולא בשום מקום אחר, לא תפגע כהוא זה בנחישות שלנו להשיג את כל מטרות המלחמה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נתניהו הולך כברוז צולע גרוע מביידן השכחן. ההיסוס שלו שורף אותו בעיני הבייס שלו. אם חשבתי להצביע עבורו, היום אני חוכך בדעתי וזאת לאור הססנותו בענין רפיח.
      אם רפיח לא תוכה ולא נשלוט בהברחות הנשק ממצרים,הרי מבחינתי הוא סוס מת.